.. Portretfotografie voor TrudyKrabbe.nl

Trudy van TrudyKrabbe.nl vroeg mij om een aantal foto's te maken voor op haar website, terwijl zij aan het werk was. Dat deed ik natuurlijk met plezier!





 

En.. last but not least, de beste foto's van de hele reportage! ;)



Ik ben niet zo'n fotograaf die zegt: "Kin naar voren, schouder een beetje omhoog, hand in je zij, onderooglid iets aanspannen en dan nu een stralende lach!" Als jij dat nodig hebt, ben ik waarschijnlijk niet jouw ideale fotograaf. 🤭

Ik wacht liever al kletsend tot iemand uit zichzelf ontspant en ik de échte persoonlijkheid *klik* vast kan leggen!

Deze laatste foto's zijn niet bruikbaar voor de website, maar ze zijn wel geweldig! En vooral de foto's na dit moment waren stuk voor stuk puur en echt!

Het resultaat op de website:


Geen opmerkingen :