.. Fotoreportage Biologische boerderijwinkel 'De Korenschoof'


 

Vandaag mocht ik de biologische boerderijwinkel 'De Korenschoof' in Kamperland fotograferen.

Toen ik voor het eerst een bezoekje bracht aan deze winkel, werd ik heel aangenaam verrast door een warm welkom bij binnenkomst en ontzettend veel keuze! Vers brood (van eigen granen), verse groenten en fruit, eieren, zaden, pitten, noten, dadels, broodbeleg, honing (binnenkort van eigen bijen!), zuivelproducten (binnenkort van eigen geiten!), verschillende meel- en graansoorten, echt alles wat je binnen een gezonde voedingswijze kunt bedenken was aanwezig. De enige groente die ik niet kon vinden, werd direct uit de moestuin gehaald. Verser kan niet! En alles biologisch natuurlijk, daar word ik zo blij van!

De winkel ziet er leuk en verzorgd uit. Je kunt rustig shoppen met een ouderwetse rieten mand aan de arm, wat naar mijn mening veel fijner winkelt dan op de markt of in de supermarkt! Foto's maken in en om de winkel was dus puur genieten.

De winkel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De (pluk-, moes- en terras-) tuin

 

 

 

 

 

 

 

De boerderij

 

 

Geen opmerkingen :